۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۷

مهر گزارش می دهد/

چراغ خانه شماره 25 تئاتر لرستان خاموش شد/ "روایت صداهایی" که در گوش "ابوالهول" پیچید!

چراغ خانه شماره 25 تئاتر لرستان خاموش شد/ "روایت صداهایی" که در گوش "ابوالهول" پیچید!

بروجرد - خبرگزاری مهر: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان پس از سه روز فعالیت کاری در بروجرد ظهر امروز جمعه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد تا دو نمایش "روایت صداهایی از بیشمار صدا " و "ابوالهول" راهی جشنواره منطقه ای شوند.

به گزارش خبرنگار مهر،  بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان لرستان که طی روزهای 17 تا 19 مهرماه سالجاری در بروجرد برگزاری شد میزبان 9 نمایش از شهرستانهای مختلف استان بود؛ نمایش هایی که در سانس های صبح و بعدازظهر اکران شد تا آخرین اثر این دوره از جشنواره ساعت 22 شامگاه پنج شنبه اکران شود.

و اما ظهر امروز جمعه کرکره خانه شماره 25 تئاتر لرستان نیز پایین کشیده شد تا با معرفی برگزیدگان این دوره هنرمندان چشم به راه بیست و ششمین جشنواره تئاتر لرستان باقی بمانند.

درآیین اختتامیه در بخش موسیقی هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه خود را به اشکان بهرامی به خاطر موسیقی نمایش "بی بری" از خرم آباد اهداء کرد.

در بخش طراحی صحنه امیر اکبرزاده به خاطر نمایش "ابوالهول" از خرم آباد حائز رتبه اول و میلاد شایسته به خاطر نمایش "امپراطوریس اصطبل" از دورود، و محسن لک به خاطر نمایش "مجلس چوب زدن زاغ سیاه" از ازنا حائز رتبه های دوم و سوم شدند.

در بخش بازیگری زن نیز فاطمه الماسی به خاطر بازی در نمایش "بی بری" از خرم آباد حائز رتبه اول شد و جایزه رتبه دوم به طور مشترک به مژگان طاهر پور به خاطر نمایش "ابوالهول" از خرم آباد و پریسا روزبهانی برای بازی در نمایش "روایت صداهایی از بیشمار صدا " از بروجرد اهدا شد.

همچنین رتبه سوم بازیگر زن به طور مشترک به سحر مقصودی برای بازی در نمایش "وقتی خورشید از رحمتش درد می کشد" از خرم آباد و منا یزدان فر برای بازی در نمایش "امپراطوریس اصطبل" از دورود اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد نیز سامان شکیبا برای بازی در نمایش "روایت صداهایی از بیشمار صدا " از بروجرد حائر رتبه نخست شد.

کاوه نورمحمدی به خاطر بازی در نمایش "نطفه در بند" از خرم آباد و شهاب ولی خانی برای بازی در نمایش "بی بری" از خرم آباد به طور مشترک رتبه دوم و علی آسترکی برای بازی در نمایش "مجلس چوب زدن زاغ سیاه" از ازنا و پیمان پور خدادادی برای بازی در نمایش "ابوالهول" از خرم آباد به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین هیئت داوران به بازیگران برتر در گروه آقایان به مرتضی هرمزی نژاد و حجت اله عالی منش به خاطر بازی در نمایش "غسل آخر" از بروجرد جوایز نقدی به ارزش 500 هزار تومان و لوح تقدیر اهداء کرد.

در بخش بازیگری کودک بیست و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان هیئت داوران به رضا سپهوند به خاطر بازی در نمایش "ابوالهول" از خرم آباد و شهروز مصطفوی برای بازی در نمایش "نطفه در بند" از خرم آباد جوایزی اهداء کرد.

در بخش برترین کارگردانی نیز رتبه اول نصیب داود پور حمزه کارگردان نمایش ابوالهول از خرم آباد شد و پژمان شاهوردی برای کارگردانی نمایش "روایت صداهایی از بیشمار صدا " از بروجرد و محسن لک برای نمایش "مجلس چوب زدن زاغ سیاه از ازنا" حائز رتبه های دوم و سوم شدند.

همچنین نمایش نامه "وقتی خورشید از رحمتش درد می کشد" از سعید زارع به عنوان تنها نمایش نامه بومی این دوره از جشنواره توسط هیئت داوران تقدیر شد.

در نهایت دونمایش "ابوالهول" از خرم آباد به کارگردانی داود پور حمزه و نمایش به "روایت صداهایی از بیشمار صدا " به کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد به عنوان نمایش های برگزیده به جشنواره منطقه ای راه یافتند.

کد خبر 2153649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha